-


igårkväll hände inte mycket alls, jag och matida gick och hyrde film, "(500) days of summer" (som inte fungerade!!!) och köpte lite godis. och sen skulle vi kolla på Uruguay-Holland, men jag somnade efter tjugo minuter, och sov i två timmar nästan.
och då när jag vaknade så var det inte så lätt att somna om, så jag låg halva natten och kollade på danska Paradise Hotel! somnade klockan 6.00, vilket resulterade i att jag vaknade för en halvtimme sen.. (y)

så nu är jag vrålhungrig, därför ska jag äta nu. TjAaa dÅ!

Kommentarer
Postat av: erika

gullunge, saknar dig med ju! aker hem idag sa sedan far vi ta och leka tycker jag :)



men fan vad trist med gymnasiet :( men pa ett satt arre ju bra att du har laga forvantningar, for da kommer det nog bli ganska bra trots allt ska du se!



kraaam, forresten var den dar kjolen skitsnyggig <3

2010-07-07 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0