SkämtarN & PruttarN <3

i söndags åkte jag amanda och amanda till stan, vi var där vid cirka 12.00. där gick vi runt i ett par timmar, under den tiden hann jag halka mitt på drottninggatan och vi blev jagade av en crazy lady. sen åkte vi till täby, gick runt där ett tag. sen åt vi på burger king, it was delicious! hade inte ätit där på flera veckor. då träffade vi även på carro och rebecca. sen tog vi tåget tillbaka in till stan, för att se på bio med ett par filurer. vi kollade på Inglorious Basterds, den var faktiskt jälvigt bra tyckte jag, rolig var den. sen kom jag hem typ vid halv ett. då slocknade jag ganska fort efter en hel dag av shopping och bio. men det var riktigt fun!
 
lägger in bilder sen, orkar inte nu. alltså kommer det bilder från hela helgen sen. massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0