LOOOOV



ska göra ett nytt försök med bloggen, får se ur det går..


jag vaknade i morse av frukost på sängen (eller soffan..) av Erika. det var mysigt. kvällen innan hade vi haft en överrasknings/bortflyttnings fest för Maya i min klass, hon ska flytta till USA på söndag! hon kommer bli väldigt saknad. det var iallafall väldigt trevligt.

och idag under dagen så gjorde jag inte så mycket, slappade. men klockan sex så skulle jag sitta barnvakt åt min gudmors son. det var ganska kul, och sen tjänade man lite pengar på det. dessutom så somnade han mycket tidigare än väntat, så jag satte mig och spelade gitar hero.

borde väl sova nu, med tanke på att jag ska till stan med amandorna imorgon. måste därför upp vid halv elva typ.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0