christmas eve


kusinerna (alla förutom elis, han hade gått och lagt sig..)

Gårdagagen var underbar, vi hann göra en massa saker..

jag gick upp klockan 9.00. då åt jag en riktig julfrukost, med julskinka på brödet, risgrynsgröt och varm choklad. det var en bra start. sen lekte jag med elis lite inomhus. sen gick vi ut och åkte pulka, gjorde snöänglar och annat. när vi kom in kollade vi på teskedsgumman.
 sen gjorde jag mig i ordning. sen kollade vi på kalle anka, och sen kom resten av släkten. och sen åt vi en riktigt god julmiddag! och sen var det karl-bertil jonsons jul.
sen var det paketöppning. jag fick massa smink, pengar och andra små saker. men den bästa julklappen var från farfar, han hade bränt ner hans gamla band från när vi var små, och lagt över dom på dvd. det va jättekul att kolla på. sen senare mot kvällen så gick jag, elin och pappa och hämtade TP (trivial persuit), vi satt och spelade i ty två timmar. sen när klockan var typ tre så gick vi och la oss.
så går det till i vår familj..

Kommentarer
Postat av: carro

naw, saknar dej me världens Snyggaste! :) <3

2009-12-26 @ 00:48:17
URL: http://jippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0