funky town

hejsan svejsan,

dagen har varit fett najs. det var kul att spela lasergame, fast det var lite mer satsiga människor än jag väntat mig. det var typ några killar där som var inne på deras fjärde omgång... geeeeks!

vi drog sedan till burger king, tog självklart min favorit burgare, crispy chicken meal, konstigt nog så njöt jag inte lika mycket som vanligt!!! så jag och carro bestämde att jag inte får äta den på en månad, så jag verkligen ska sakna sen.

sen drog vi till täby ett tag, köpte stumpbyxor. och nu ska jag äta, sen ska vi hem till annas kompis sara och ha det lite najs. ska bli kul.

HA DET GÖTT!


anna tyckte att det fattades bilder på henne i bloggen, jag håller med.

Kommentarer
Postat av: Elin

vadå geeks!? BARNEY!!!

2009-12-31 @ 12:59:17
Postat av: Agnes

men han är ett undantag :)

2010-01-02 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0